fredag 11 februari 2011

Star People


Just så, inlägget jag nyss skrev (inte långt, tack och lov), försvann då jag började kolla något...Det har varit lite typiskt för denna vecka - helt klart minskat livsglädjebubbel, mera vanligt trögt donande, men det hör till.  Fick i dag en länk till en intressant artikel om en indiansamling år 1996. Jag har själv aldrig varit intresserad av ufos, men det betyder inte att jag inte tror det är möjligt. Tvärtom tror jag det är högst sannolikt att det vimlar av allt möjligt liv där ute i universum - men inte nödvändigtvis något som vi kan förstå med våra begränsade hjärnor och sinnen. Blir intressant att se vad allt som ännu avslöjas under vår livstid!

1 kommentar:

  1. sök om starseeds på google. här ett par sidor jag besöker ibland. får inte mycket ut av dem mer.. men ibland behöver man få diskutera med folk som är på lite samma våglängd som en själv. :) http://www.ashtarcommandcrew.net/ ... www.starseeds.net

    SvaraRadera