fredag 13 augusti 2010

Nya tider?!

Vilka tunga dagar! I början av veckan var det några lättare, gladare, mera positiva dagar, men nu igen är det enbart tungt. Samtidigt känns det som om allt igen faller över mig - det positiva kan jag inte ta till mig och det negativa håller på att krossa mig. I de kanaliserade texterna läser jag (tack och lov) att vi lever i tider när energierna förändras och det påverkar oss på alla nivåer. Vilken lättnad att läsa! För utan dessa texter skulle jag snart börja tro att jag håller på att bli galen. Trycket inombords/i huvudet är enormt emellanåt. Men jag har aldrig glimtar av någon annan dimensions lycka, kärlek - det känns tungt att uppleva förändringen utan hjälp och stöd av andra i samma situation. Jag kan inte ens tala om något sådant med någon här - de förstår inte. Som sagt, utan de kanlaiserade texterna skulle jag verkligen tro att det är något allvarligare fel på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar