måndag 14 mars 2011

Yr

Efter många nätters dåliga sömn känner jag mig rätt yr och icke-jordad. Har tänkt på min date - nu tror jag inte mera att han bara var ute efter ett ligg - det var mycket möda för en liten sak i så fall. Vi hade hållit sporadisk kontakt i cirka två månader, han kom 1,5 timmar med tåg, betalade vår middag - och kunde verkligen ha försökt charma mig, vilket han inte gjorde. Jag antar att vi var två rädda människor, som blivit svårt sårade tidigare och inte vågade öppna upp. Han kanske i slutet tänkte att han testar om han ändå skulle få ut något av det hela, men avfärdade mig direkt bakljusen på bilen försvann. Helt ok om han inte fann mig attraktiv, men han kunde ha skickat ett svar på mitt sms. Det visar på respektlöshet att inte kunna avsluta saker och ting på ett finkänsligt sätt. Men det är just mina rädslor - att sådana är män, de respekterar inte kvinnor och deras känslor. Vad jag önskar att jag skulle få avslutat kapitlet med sådana män. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar